Skladno z aktivnostmi otrok in pravilniki o organizaciji oddelkov popoldanskega bivanja se otroci združujejo v oddelke.
Starši so večkrat izpostavili vprašanje glede organizacije oddelkov popoldanskega bivanja, saj so otroci ločeni v različne oddelke.
V nekaterih primerih gre za manjše skupine otrok, ki so v drugem oddelku kot običajno (ne s sošolci).
Vzrok delitev
Vzrok za delitev oddelkov je normativ Ministrstva za šolstvo, ki glede na število otrok, prijavljenih v OPB, določi število odobrenih ur. Te ure nato šola razdeli med učitelje OPB.Organizacija oddelkov
Šola zadevo rešuje tako, da se tik pred začetkom šolskega leta pripravi urnik posameznih skupin OPB, kjer je potrebno upoštevati normative. Ker učenci v času OPB obiskujejo različne dejavnosti, se manjše skupine učencev združujejo. Pri oblikovanju homogenih in heterogenih skupin OPB pa sodelujejo učiteljice, ki dobro poznajo otroke.
Moj otrok
Vodstvo šole se trudi, da predvsem v 1. razredu ni tovrstnih delitev, saj je takrat še posebej pomembna stabilnost okolja za otroke. V višjih razredih se glede na dinamiko (aktivnosti otrok, predčasni odhodi domov, samostojnost otrok) praktično vsakemu otroku zgodi, da je v nekem obdobju v drugem oddelku pri OPB.
V trenutku, ko se to zgodi vašemu otroku, je zelo pomembno, da se o tem dobro pogovorite in spremljate njegovo počutje. Določene spremembe so lahko pri tem pozitivne, nekatere stresne situacije se lahko s primernim pristopom reši in obrne v pozitivno smer.
Kadar ne uspete zadeve rešiti s pogovorom in čutite, da je otrok še vedno v stiski, je ustrezno takoj o tem obvestiti razredničarko in vzgojiteljice v OPB in se pogovoriti. Z dodatnim spremljanjem ter pogovori in aktivnostmi v samih oddelkih se lahko rešijo kakšni posebni zapleti, zaradi katerih bi otrok doživljal stisko.
Najpomembnejša skrb učiteljev so otroki in zato vam bodo v teh primerih zagotovo prisluhnili in skupaj poskušali najti najboljše rešitve.